دشمنان داخلی و خارجی درصدد ناامیدی مردم و مسئولان از نظام و انقلاب هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : دشمنان داخلی و خارجی درصدد ناامیدی مردم و مسئولان از نظام و انقلاب هستند که با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و تولیدی در دهه مبارک فجر جامعه امیدوار می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در مراسم افتتاح و بهره برداری از ۴۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در اسلام آبادغرب که از طریق ویدئو کنفراس برگزار شد، گفت : افتتاح این تعداد طرح با ۱۵۹ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان موجب خوشحالی مردم می‌شود.

او گفت : امروز دولت با تمام توان پیگیر حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مناطق است و روزی نیست که چند طرح و پروژه را با وجود محدودیت‌های زیاد مالی به بهره برداری نرساند.

خوش اقبال، بهره برداری و افتتاح پروژه‌ها را باعث نشاط و امیدواری مردم نسبت به آینده دانست و از فرماندار و مسئولان اسلام آبادغرب قدردانی کرد.

او گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها بخشی از مشکلات اشتغال منطقه حل خواهد شد.

خوش اقبال به ایستادگی و فداکاری مردم اسلام آبادغرب در طول هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات مرصاد اشاره کرد و افزود: مردم این شهرستان در جنگ تحمیلی مایه قدرت نظام به دشمنان بودند و دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم اسلام آباد غرب تبریک گفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار