افتتاح چهار واحد مسکن محرومان در بروجرد

همزمان با دهه مبارک فجر و میلاد حضرت زهرا (س) چهار واحد مسکن محرومان با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و جمعی از فرماندهان نظامی و مسوولان شهرستانی در روستاهای بروجرد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سرهنگ احمد حسنوند سرپرست ناحیه سپاه بروجرد روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح چهار واحد مسکن محرومان گفت: یک واحد از مسکن محرومان روستایی در روستای جهان آباد به نمایندگی از سه واحد محرومان با حضور فرمانده سپاه لرستان افتتاح شد.

سرهنگ احمد حسنوند بیان کرد: برای احداث این واحدها بیش از ۲۱۰ میلیون تومان اعتبار از محل کمک های کمیته امداد، خیرین و بسیج سازندگی و با کمک گروه های جهادی هزینه شده است.

او اظهار داشت: همچنین پایگاه مقاومت بسیج شهید تیمور گودرزی در روستای دو دانگه از توابع حوزه مقاومت نجف اشرف امروز افتتاح شد.

سرپرست ناحیه سپاه بروجرد اضافه کرد: این پایگاه به مساحت ۵۰ متر مربع با هزینه ۷۰ میلیون تومان به همت بسیج سازندگی و گروه های جهادی با هدف ترویج فرهنگ شهید و شهادت احداث شده است.

سرهنگ حسنوند تاکید کرد: احداث و تجهیز منازل مسکونی برای محرومان از اقدمات ارزنده سپاه بروجرد است.

او ادامه داد: اقدامات بسیج سازندگی در راستای ارتقای سطح زندگی افراد بی بضاعت در سطح مناطق محروم شهرستان صورت می گیرد.

سرپرست ناحیه سپاه بروجرد با تاکید بر لزوم رفع محرومیت در مناطق محروم گفت: در این راستا همه سهم داریم و سهم جهادگران بسیج سازندگی در این مسیر کمک به افراد بی بضاعت است.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.