فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع):

خیران بسیجی شیراز امسال ۱۷ زندانی را آزاد کردند

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) با اشاره به طرح‌های مختلف این ناحیه برای کمک به مردم، از آزادی ۱۷زندانی جرائم غیر عمد به همت خیران و بسیجیان این ناحیه از سپاه شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ خسروانی در جمع بسیجیان حوزه کربلا با اشاره به فداکاری بسیجیان در طول سال‌های انقلاب، گفت: ما اعتقاد داریم بسیجیان امید را به خانه‌ها می‌برند و در قلب‌ها نور و اطمینان و اعتماد می‌آفرینند. آن‌ها سفیرانی هستند از طرف رهبر معظم انقلاب؛ آن هم سفیر رحمت که هیچ گاه مردم را در سختی‌ها تنها نگذاشتند.

او به کمک‌های مومنانه بسیجیان این ناحیه اشاره و اضافه کرد: تاکنون در ناحیه احمد بن موسی (ع)، ۱۶میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان از طرف خیران و بسیجیان جمع آوری شده تا نیاز‌های مختلف نیازمندان را برطرف کنیم.

خسروانی به بحث کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بسیجیان ناحیه در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پیش قدم بودند به طوری که ۱۰زندانی تا قبل از دهه فجر و ۷نفر نیز در این ایام آزاد می‌شوند.

او همچنین گفت: در طرح در پویش گرمای محبت ۱۵۰ کاپشن و در طرح توکاد توسط بسیج دانش‌آموزی ۵۷ میلیون تومان برای خرید تبلت جمع آوری شده است، هر فردی قصد کمک دارد می‌تواند با مراجعه به سامانه توکاد، اقدام خیرخواهانه خود را دنبال کند.

خسروانی، تهیه جهیزیه برای جوانان، اجرای طرح شهید سلیمانی برای کاهش آمار بیماران کرونایی، شرکت در رزمایش بیت‌المقدس ۱۰در دهه فجر و... را از دیگر طرح‌های ناحیه احمدبن موسی (ع) ذکر کرد.

او همچنین با اشاره به کینه توزی‌های نظام سلطه، گفت: با وجود شدت و حدت کینه‌های متعدد، دوام انقلاب ما یک معجزه است که از حکمتی متعالی حکایت دارد که امام راحل آن را بنا نهاد و امام خامنه‌ای رفعت بخشید.

فرمانده ناحیه بسیج احمدبن موسی (ع) شیراز با بیان اینکه در طول انقلاب ریزش‌هایی نیز داشتیم که برخی از قطار انقلاب پیاده شدند، افزود: با وجود این، رویش‌ها و موفقیت‌های انقلاب با ریزش‌های ناچیز، قابل قیاس نیست؛ رویش‌هایی در طراز شهید سلیمانی که سرافرازانه برای مظلومان عالم تلاش کردند و در نهایت به سعادت شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار