بخش‌ای سی یو و رادیولوژی بیمارستان بیله سوار افتتاح شد

همزمان با چهارمین روز دهه مبارک فجر و در جریان سفر استاندار اردبیل به شهرستان بیله سوار بخش‌ای سی یو و رادیولوژی بیمارستان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان آیین این افتتاح گفت:بخش اورژانس این بیمارستان نیز با تجهیزات بهتر آماده بهره برداری است که در آینده نزدیک این حوزه برای شهروندان خدمت رسانی می‌شود.

او با بیان اینکه در گام اول خیران عاقبت اندیش برای ساخت اورژانس اقدام کردند افزود: دانشگاه علوم پزشکی نیز بعد از این اقدام برای تکمیل پروژه سرمایه گذاری کرده تا این اتفاق مهم در ایام دهه فجر صورت گیرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه هیچ بیمار کرونایی در بیمارستان بیله سوار بستری نیست تصریح کرد: در طرح سردارسلیمانی بسیج و سپاه همکاری بسیار خوب مردم در بحث غربالگری ورود کردند و نتیجه قابل قبولی نیز حاصل شد.

بهنام جو ضمن قدردانی از همکاری مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: بسیجیان قرارگاه طرح سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت تا با همکاری همدیگر از این بحران عبور کرده و روز‌های آرمانی خواهیم رسید.

او با تقدیر از فرمانده سپاه منطقه، کادر درمان و مراکز بهداشت شهرستان گفت: با تلاش همه دستندرکاران امروز در شهرستان بیله سوار بدون فوتی و بستری، خانواده‌ها روز‌های بدون استرس بیشتر را سپری می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.