معاون وزیر صمت:

تخلفات ناقضان حقوق مصرف کننده به فوریت رسیدگی می‌شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با عقد تفاهم نامه با سازمان تعزیرات حکومتی، تخلفات ناقضان حقوق مصرف کننده به قید فوریت رسیدگی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عباس تابش روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از صنایع غذایی کورش در شهرک صنعتی حیدریه تاکستان در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف رعایت حقوق مصرف کنندگان و نظارت بر توزیع کالا و خدمات در بازار شب عید بازرسی از اصناف تشدید یافته است.

او اظهار داشت: در کنار برخورد با واحد‌های متخلف، واحد‌هایی که حامی حقوق مصرف کنندگان باشند مورد حمایت قرار خواهند گرفت و از آن‌ها تجلیل می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه افزایش تولید کالا‌های اساسی در دستور کار قرار دارد، افزود: هرجا که با افزایش تولید روبرو باشیم، فراوانی کالا در بازار مشاهده می‌شود و مشکل چندانی در زمینه تنظیم بازار وجود ندارد.

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان تولیدکنندگان با بیان اینکه ذخایر خوبی از کالا‌های اساسی در کشور وجود دارد، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و رشد تولید و عرضه مناسب، قیمت تخم مرغ و شیر شیب منفی پیدا کرده و به زودی به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار می‌رسد.

او افزود: با افزایش جوجه ریزی در مرغداری‌ها مشکلی در تامین مرغ بازار شب عید وجود ندارد و تدابیر لازم برای توزیع مناسب این محصول با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحد‌های صنفی خرد اندیشیده شود.

تابش با هدف تجلیل از واحد‌های تولیدی حامی حقوق مصرف کنندگان در قزوین به این استان سفر کرده است.

بازدید از واحد‌های صنفی و شرکت در نشست کارگروه تنظیم بازار کالا‌های اساسی قزوین از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان تولیدکنندگان است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
شمافعلابه حقوق محتکرین ودلالان دولتی رسیدگی کن بقیش پیش کش فعلاحق حساب بگیریداونوگوشتهای ۷ساله روتبدیل به دلارکنیدهی دم ازحقوق مصرف کننده نزنیدحالمون دیگه ازشماوحق خودمون به هم میخوره
آخرین اخبار