مربی تیم فوتسال ایمان شیراز:

تمرینات تیم فوتسال ایمان، تا مشخص شدن شرایط، تعطیل خواهند بود

مربی تیم فوتسال ایمان شیراز درباره آخرین وضعیت این تیم برای بازی فردا برابر سن ایچ ساوه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال ایمان شیراز برای حضور در نیم فصل دوم مسابقات  لیگ برتر این روز‌ها در وضعیت کاملا نامشخصی قرار دارد و کادر فنی این تیم به دلیل همین مشکلات، فعلا تمرینات تیم را تعطیل کرده است.

این در حالی است که تیم ایمان شیراز فردا باید در هفته نهم رقابت‌های لیگ در ساوه به مصاف تیم قدرتمند سن ایچ برود.

ظاهرا وضعیت ایمان برای بازی فردا با سن ایچ ساوه معلوم نیست و شاید با تصمیم کادر فنی، بازیکنان این تیم فردا به میدان نروند.

در هر صورت کادر فنی تیم ایمان شیراز منتظر است تا ببیند مدیریت باشگاه چه تصمیمی برای این تیم می‌گیرد. اگر قرار باشد تیم ایمان شیراز فردا به مصاف سن ایچ برود، در آن صورت این تیم بدون انجام تمرین و با کمترین تعداد نفرات در مقابل ساوجی‌ها قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


از همین رو امید ابراری نیا، مربی تیم فوتسال ایمان شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره آخرین وضعیت این تیم برای بازی فردا برابر سن ایچ ساوه اظهار کرد: به دلیل مشکلات مدیریتی که باشگاه ایمان شیراز دارد؛ هنوز هیچ چیز حل نشده است و به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم تا زمانی که شرایط تیم مشخص نشده، تمرینات را تعطیل کنیم. همچنین منتظر هستیم تا ببینیم مدیریت باشگاه برای بازی فردا چه تصمیمی می‌گیرد. به طوری که ما هنوز نمی‌دانیم آیا فردا می‌توانیم با سن ایچ بازی کنیم یا خیر و به همین دلیل منتظر هستیم تا ببینیم در نهایت تکلیف مالکیت باشگاه به چه شکل خواهد شد. ما فعلا در شیراز هستیم و هنوز به ساوه نرفتیم. قرار بود مدیریت باشگاه امروز به ما اطلاع دهند که وضعیت تیم برای بازی فردا چگونه خواهد بود، اما تا الان هیچ خبری نشده است.

او افزود: با این وضعیتی که برای تیم به وجود آمده است؛ ما خودمان هم نمی‌دانیم که برای بازی فردا باید چه کاری انجام دهیم. شاید مدیریت باشگاه به یک باره دقیقه ۹۰ به ما اعلام کند که به ساوه برویم و شاید هم اصلا هیچ خبری نشود و ما نتوانیم در بازی فردا شرکت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار