معرفی برترین‌ها در اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره ادبی استان همدان

آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره ادبی استان همدان با معرفی برترین‌ها در شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حبیب شهنوازیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره ادبی استان همدان گفت: این رویداد فرهنگی ادبی در ۲ بخش آزاد و ویژه با موضوعات جهش تولید، نماز و نیایش، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و حقوق شهروندی برگزار شد.


او با بیان اینکه ۲۵۲ اثر به دبیرخانه جشنواره راه پیدا کرد افزود: از این شمار ۴۵ اثر داستان کوتاه، ۶۵ اثر شعر معاصر، ۱۱۰ اثر شعر قدیمی و ۱۲ اثر در بخش کتاب بود.

در پایان این جشنواره، در بخش داستان سید میثم موسویان از همدان، در بخش کتاب شعر قدیم (قبل از نیما) شکوفه رضایی از شهرستان رزن برگزیده شدند و در بخش شعر کلاسیک قبل از نیما، جعفر مقیمیان ازاسدآباد، سید مصطفی غفاری جم از رزن و سید کمال حسینی از رزن اول تا سوم شدند.

در بخش ویژه داستان هم محسن کلهر از همدان، اعظم سوری از تویسرکان و مریم کاظمی از بهار به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

در بخش شعر نو (بعد از نیما) در بخش آزاد معصومه کولیوند از نهاوند، فاطمه مستوفی از اسدآباد به عناوین اول و دوم رسیدند و افسر قاسمی عالم و علی اکبر محمدی از اسدآباد مشترکا سوم شدند.

همچنین در بخش ویژه شعر نو، راضیه برزین از بهار، زهرا حسینی از رزن، زهره مهاجرانی از کبودراهنگ به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

در بخش داستان کوتاه هم در بخش آزاد علیرضا لطفی از همدان، بلال شاهسوند از ملایر به عناوین اول و دوم رسیدند و محدثه کریمی از بهار و روح الله صالحی از همدان مشترکا سوم شدند.

در بخش ویژه داستان کوتاه این جشنواره بهار ملک محمد از همدان، لیلا کریمی پورمند از رزن و رضا مرادی از شهرستان اسدآباد به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.