تقویت تراکتور برای نیم‌فصل دوم

اولین گام باشگاه تراکتور، معارفه معاونت ورزشی هلدینگ تراکتور و مدیر باشگاه خواهد بود.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، اولین گام از مراحل تقویت تیم تراکتور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر در هلدینگ تراکتور کلید خورد و علیرضا رحیمی به عنوان معاونت ورزشی هلدینگ تراکتور و مدیر باشگاه تراکتور از سوی سجاد سیاح، مدیرعامل هلدینگ تراکتور معرفی شد.

با توجه به دغدغه هواداران پرشور تراکتور و ضرورت برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تیم و تأکید مالک باشگاه، جهت ارائه گزارش آسیب‌شناسی وضعیت این باشگاه در سال سوم خصوصی‌سازی، او ماموریت یافت تا این گزارش را تدوین و در اختیار مالک و هیئت‌مدیره قرار دهد.

در گام بعدی با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات از دوم لغایت بیست و هشتم اسفندماه و با توجه به نقاط ضعفی که برای مدیریت و هواداران توامان مشخص هستند، نسبت به تقویت کادر فنی و ترکیب بازیکنان تیم اقدامات نهایی انجام پذیرد.

در این ارتباط با توجه به توان مدیریت علیرضا رحیمی و شناخت او از فضای حاکم بر فوتبال کشور و ارتباط دوستانه با کادر فنی فعلی، باشگاه تراکتور در سریعترین زمان افراد مورد نیاز و کیفی خود را به تیم اضافه خواهد نمود.

در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران پرشور و صبور تراکتور، امید به آن داریم که با وحدت و همبستگی و شعار همیشگی "بیر تیم بیر یول" روز‌های روشنی را برای تیممان رقم بزنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۲:۰۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
تا سرمربی قلدری که بتونه برخی بازیکنا را تعویض بکنه نیاد تراکتور همین آش و همین کاسه خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۲:۱۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
مشکل اصلی کادر فنی است اگر مسی را هم به این تیم بدهید کادر فنی نابودش میکند تیم خلاصه شده در قرتی بازیهای شجاعی ، یکه تازی دژاگه، پارتی بازی و ندانم کاری - اول مشکل بزرگ باید حل شود تراکتور یا کادر فنی قوی لازم دارد
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۳:۵۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
بیش از همه به ثبات نیاز دارد .
آخرین اخبار