فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

هیمنه پوشالی غرب توسط انقلاب اسلامی به چالش کشیده شده است

سردار شاکرمی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود سنگ اندازی‌های بی حد و حصر دشمنان، هیمنه پوشالی غرب و آمریکا را به چالش کشیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز جمعه در یادواره شهدا و ایثارگران ایل قجر که در مصلی شهر ایلام برگزار شد، گفت: ایران امروز در فراز یک نبرد بزرگ با قدرت‌های استکباری بوده و در این نبرد نقش مردم تعیین‌کننده‌ترین عامل پیروزی ایران است.

او افزود: انقلاب اسلامی در حال حاضر به نبوغ سیاسی لازم رسیده و این جایگاه به‌واسطه نگرش‌های سیاسی بین‌المللی است، ایران اسلامی از آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی عبور کرده و به دستاورد‌های بسیاری رسیده است.

سردار شاکرمی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی مقتدر است، زیرا در هیچ مقطعی از تاریخ اینگونه در عرصه بین الملل نقش آفرین نبوده و علیرغم همه فشار‌ها و سختی‌ها و توطئه و فتنه و جنگ نرم و سرد، اما مقتدرانه ایستاده است.

او ادامه داد: دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود سنگ اندازی‌های بی حد و حصر دشمنان، هیمنه پوشالی غرب و آمریکا را به چالش کشیده که این موارد باید به نسل جوان منتقل شود.

سردار شاکرمی تاکید کرد: برای تبیین دستاورد‌های انقلاب در سطح داخلی و بین المللی و نیز ارتقای جهت گیری‌های انقلاب، تک تک افراد جامعه مسؤولیت دارند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام رشادت عشایر و ایلات استان ایلام را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: ایل قجر به‌مانند دیگر ایلات استان، در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی را خلق کرده و عشایر استان در دفاع از مرز‌های کشور کارنامه درخشانی دارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.