نماینده ولی فقيه در آذربایجان‌غربی:

انقلاب اسلامی ایران به ملت‌های مسلمان جهان هویت بخشید

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران معجزه کرد، گفت: انقلاب به ملت‌های مسلمان قدرت و هویت بخشید و موجب تحلیل قدرت‌های شرق و غرب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه،حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقيه در آذربایجان‌غربی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: به خاطر همین قدرت انقلاب اسلامی ایران، دشمنان از آن نفرت دارند.

نماینده ولی فقيه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: باید با تدابیر اعلام شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و اقتدار خود را به نمایش بگذاریم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه حجاب موجب پیشرف بانوان می‌شود، اظهار داشت: بانوان در خانواده محور هستند و خانواده مقدس ترین و پر برکت ترین مبنا و نهاد است که انسان تربیت می‌کند.

نماینده ولی فقيه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: تشکیل خانواده از نشانه‌های لطف و عظمت خداوند متعال است و مقام زن در آن به عنوان محور خانواده است.

او  ادامه داد: خانواده در غرب رو به افول است و فرزندآوری امروز طبق سخنان رهبری یک وظیفه مهم بوده و ارزش زنان خانه دار از همه والاتر است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به آداب‌ و سیره زندگی اسلامی گفت: بزرگترین نعمت خداوند متعال، مساله بیان و صحبت کردن برای انسان‌هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: یکی از چیزهای بسیار مهم، حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن است که با گسترش فضای مجازی ادب اسلامی دارد کمرنگ می‌شود و بایستی این موضوع از جامعه جمع شود.

نماینده ولی فقيه در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: اگر کسی سو استفاده‌ از بیت المال کند مساله اول وظیفه افرادیست که باید بررسی کنند ولی این روزها افرادی وارد فضای مجازی شدند و با این جمله آبروی مردم و مسوولان را می‌برند.

امام جمعه ارومیه افزود: بهتان و تهمت نباید در فضای مجازی و رسانه وجود داشته باشد و هرکسی به مومنان بهتان بگوید باید در روز قیامت پاسخگو باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.