تجلیل از برگزیدگان یزدی حوزه‌های علمیه

سیزدهمین همایش تجلیل از برگزیدگان یزدی حوزه‌های علمیه در مدینه العلم کاظمیه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سید کاظم مدرسی، دبیر سیزدهمین همایش تجلیل از برگزیدگان یزدی حوزه های علمیه گفت: این مراسم همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) با حضور آیت الله حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه علمیه قم، آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از شخصیت‌های برجسته علمی و دینی در مدینه العلم کاظمیه یزد برگزار شد.

او افزود: در این مراسم چند نفر از طلاب به دست آیت‌الله حسینی بوشهری مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت شدند و تعدادی نیز به نمایندگی از ممتازین با رعایت کامل شیوه‌های بهداشتی در جایگاه حاضر شده و هدیه خود را دریافت کردند.

حجت الاسلام سید کاظم مدرسیادامه داد: طلاب یزدی که در تولید علوم انسانی برای تشویق و ترغیب جوانان به تولید علم و تدوین کتب علمی تلاش می‌کنند به عنوان طلاب ممتاز معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.

او در پایان اضافه کرد: بحمدالله طلاب و فضلای یزدی دارای سابقه عالی و  درخشان علمی و اخلاقی در کشور هستند که این امتیاز باعث شده تا هر سال همایش تجلیل از ممتازان در راستای تکریم عالم و تجلیل از مقام علم و اخلاق برگزار شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار