خلعتبری: شایستگی برد در دربی اصفهان را داشتیم/ من از حدادی فر دلگیر نمی‌شوم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی در دربی اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم ذوب آهن در دربی اصفهان اظهار کرد: ما می‌دانستیم بازی سختی برابر ذوب آهن داریم، چون این تیم اصفهانی بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. همچنین جایگاه ذوب آهن اینجای جدول رده بندی نیست و این تیم  برخلاف جریان بازی‌ها گل خورد. ذوب آهن نماینده فوتبال اصفهان است و از شرایط به وجود آمده برای  این تیم خیلی ناراحت هستیم.

او ادامه داد: من همیشه برای تیم ذوب آهن احترام خاصی قائل هستم و دوستان خوبی همانند شهاب گردان و قاسم حدادی فر در ذوب آهن دارم و  آن‌ها ۲ رفیق فوتبالی من هستند. ان شا الله هر چه زودتر مشکلات ذوب آهن حل شود و مطمئن هستم که ذوب آهن موفق می‌شود و به روز‌های خوب خود برمی گردد، چون بازیکنان بزرگی در اختیار دارد.  

خلعتبری درباره پاس گلش به دانیال اسماعیلی فر بیان کرد: اتفاقات و شرایط بازی بود و اگر ۱۰ مرتبه دیگر چنین موقعیتی به دست آید، دوباره هم  توپ را پاس می‌دهم، چون نباید ریسک می‌کردم و امکان داشت در صورتی که خودم توپ را می‌زدم گل نمی‌شد. خدا را شکر در روزی که شایستگی پیروزی بازی را داشتیم در نهایت توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.  

ما از پس فردا برای بازی با استقلال آماده می شویم

بازیکن سپاهان درباره بازی بعدی این تیم برابر تیم استقلال برای صدرنشینی گفت: ما همه تمرکزمان معطوف به بازی با ذوب آهن بود و فردا بازیکنانی که  در دربی اصفهان بازی نکردند، در دیدار دوستانه وارد زمین مسابقه می‌شوند. ان شالله از پس فردا به فکر دیدار با استقلال هستیم تا بتوانیم یک بازی خوبی انجام بدهیم. متاسفانه نتیجه بازی با شهر خودرو را از دست دادیم و فکرش را هم نمی‌کردیم و با اشتباهات  خودمان شکست خوردیم و از این اتفاق ناراحت شدیم.  

خلعتبری درباره صحنه برخورد با قاسم حدادی فر بیان کرد: حدادی فر یکی از دوستان خوب فوتبالی ام است و اصلا جای برادرم محسوب می‌شود. همچنین برای حدادی فر  احترام خاصی قائل هستم و این مسائل در فوتبال طبیعی است و شاید او تحت فشار من را زد. به هر حال از همین جا از حدادی فر معذرت خواهی می‌کنم و اگر پایم به پایش برخورد کرد، من  را ببخشد. من از قاسم دلگیری پیدا نمی‌کنم، چون مثل برادر بزرگم است. حدادی فر به خاطر شرایط ذوب آهن تحت فشار است و ۹۰ دقیقه همراه با هافبک‌های ما دوید و وضعیتش را درک می‌کنم.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار