۲ خانواده تحت پوشش کمیته امداد در حمیدیه خانه دار شدند

فرماندار حمیدیه گفت: ۲ باب واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح شدند.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: افتتاح ۲ باب واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولان شهرستان انجام شد و خانه‌ها در اختیار مددجویان قرار گرفتند.

او افزود: یکی از این واحد‌ها با زیربنای ۵۰ متر مربع به خانواده‌ای در روستای شبیشه و واحد مسکونی دیگر نیز با زیر بنا ۵۰ متر مربع به یک خانواده دیگر در شهر حمیدیه تحویل داده شد.

هاشمی بیان داشت: همزمان با هفته دولت در شهریور ماه امسال نیز واحد‌های مددجویی با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان به خانواده‌ای در روستای شبیشه و واحد مسکونی دیگر نیز با زیر بنا متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیون تومان، به یک خانواده در شهر حمیدیه تحویل داده شد.

براساس این گزارش؛ در سفری که احمدرضا دالوند مدیرکل مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور طی هفته گذشته به خوزستان داشت، اعلام کرد: بحمدالله با مدیریت خوبی که بر پروژه‌های عمرانی و احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان در حال انجام است، سرعت مطلوب و کیفیت مناسبی دارند و تلاش می‌کنیم تا ۲ سال آینده همه این واحد‌ها احداث به مددجویان تحویل داده شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۰۷:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
یکی به داد منم هم برسه اوضاع خوبی ندارم مریض هم دارم چیکار کنم
آخرین اخبار