طرح سناتور آمریکایی علیه برجام

سناتور جمهوریخواه آمریکایی طرحی را ارائه داده که از تخصیص منابع لازم برای اجرای توافق هسته‌ای از سوی این کشور جلوگیری می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «تد کروز»، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی طرحی را برای جلوگیری از اجرای برجام از سوی واشنگتن ارائه داده است.

در حال حاضر لایحه بودجه دفاعی آمریکا در مرحله بررسی در سنای این کشور است و تد کروز این طرح را به عنوان متممی برای لایحه بودجه ارائه داده است.

این طرح خواستار جلوگیری از تخصیص منابع برای اجرای توافق هسته‌ای است و بر اساس آن حدود ۱۰ میلیون دلار منابع مالی اختصاص داده شده به وزارت خزانه‎داری و خارجه آمریکا در راستای اجرای برجام به وزارت دفاع این کشور منتقل می‌شود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در سال ۲۰۱۸ به صورت یکجانبه از برجام خارج شد و تحریم‌ها علیه ایران را احیا کرد.

«جو بایدن»، رئیس جمهور کنونی آمریکا که پیش از این مدعی شده بود در صورت پیروزی در انتخابات به برجام بازمی‌گردد اکنون با مطرح کردن ادعا‌های بی‌اساس برای بازگشت خود شرایطی قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
جواب بد عهديها و نيرنگ اروپا و آمريكا تحت لواي برجام، از دست دولتي انقلابي بر مي آيد. نه دولتي كه به جاي استفاده از تمام پتانسيلهاي داخلي چشم به خارج دوخته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
باز هم بعضیها امید رفع تحریمهای امریکا یا رویای انرا در سر میپرورند اقایان لطفا دست را بر زانوان خود گرفته یا علی بگوئید.
آخرین اخبار