مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان؛

تشدید نظارت بر بازار شب عید/ با اصناف متخلف برخورد جدی خواهد شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از تشدید نظارت بربازار شب عید در ایام پایان سال از روز ۱۵ بهمن ماه در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی  سیستان و بلوچستان  درحاشیه  بازدید از فروشگاههای بزرگ و مراکز تامین کالاهای اساسی جهت نظارت بر قیمت کالاهای اساسی  به همراه دادستان شهرستان زاهدان و رئیس بازرسی اداره صمت استان  گفت:   باتوجه به فرا رسیدن سال نو نظارت ها بر سطح بازار با شدتی بیشتر ودقت بالاتر در حال انجام است.

میرزایی  اذعان داشت:فروشگاه هایی که عرضه کننده کالا های اساسی می باشند باید این را در نظر داشته باشند وظیفه خطیری دربرابر رضایت مردم بر دوششان است و این باید الویت کار خویش قرار دهند که در غیر این باشد با متخلفان برخوردی جدی خواهد شد.

او ادامه داد :طرح نظارتی ویژه ی ایام پایانی سال همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان آغاز شده است و همشهریان عزیز نیز می‌توانند در صورت مشاهده ی هر گونه تخلف مراتب را از طریق سامانه تلفن ۱٣۵ اعلام نمایند تا در سریع ترین زمان ممکن به شکایاتشان رسیدگی بعمل آید.

 در این بازدید دادستان زاهدان در ابتدا ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرکل تعزیرات حکومتی استان برتشدید بازرسی ها و نظارت بیشتر و تداوم آن تا نتیجه گیری مثبت اشاره داشت و اعلام کرد، ما در این راه در کنار  تعزیرات حکومتی و دیگر ارگان های نظارتی خواهیم بود و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

با واحدهای متخلف در این گشت مشترک در حضور دادستان و دیگر مسئولین برخورد لازم صورت پذیرفت.

انتهای پیلام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار