خلیفه: به غیر از هادی پور بازیکن ملی پوش تکواندویی را در اختیار نداشتیم

سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد گفت: با توجه به جوانگرایی صورت گرفته در تیم‌مان بازیکنان ملی پوش خود را به غیر از آرمین هادی‌پور در اختیار نداشتیم.

نعمت خلیفه سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ تکواندو بیان کرد: متاسفانه به واسطه شیوع ویروس کرونا جامعه ورزش درگیر شد که تکواندو هم از این قاعده مستثنی نبود. فدراسیون تکواندو تصمیم بسیار خوبی گرفت و در نهایت لیگ برتر برگزار شد. با وجود سختی‌هایی که برگزاری لیگ داشت، اما بازیکنان هم همکاری کردند که گام موثری بود.

او درباره مصدومیت آرمین هادی پور المپین تکواندو بیان کرد: با توجه به جوانگرایی در تیم‌مان بازیکنان ملی پوش خود را به غیر از آرمین هادی‌پور در اختیار نداشتیم، در نهایت هم نتوانستیم صعود کنیم. آرمین به محض گرم کردن زانویش دچار مصدومیت شد و از آنجایی که کسب سهمیه آرمین و تیم ملی برای ما در اولویت است بنابراین بازیکن جایگزین به جای او به روی شیاپ چانگ رفت. مصدومیت آرمین جدی نیست و به زودی به مسابقات بر می‌گردد.

خلیفه درباره کیفیت هوگو‌های داخلی لیگ برتر عنوان کرد: در اینکه کیفیت هوگو‌ها چندان مناسب نیست، شکی نداریم اما با توجه به شرایطی که کشورمان دارد باید از تولید داخل حمایت کنیم و من مخالف استفاده این هوگوها نیستم.


بيشتر بخوانيد

‌می‌خواهیم از عنوان قهرمانی کن در لیگ تکواندو دفاع کنیم/ کیفیت هوگو‌ها باعث کدورت میان تیم‌ها شده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار