کشف ۲۷ دستگاه ماینر غیرمجاز در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف ۲۷ دستگاه ماینر و ۲۷ دستگاه منبع تغذیه و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ اسماعیل زاده رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان با انجام اقدامات اطلاعاتی  از نگهداری و استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک  کارگاه مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

او افزود: پس از حصول اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی های لازم یک گروه از ماموران به کارگاه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۷ دستگاه ماینر و ۲۷ دستگاه منبع تغذیه غیرمجاز را که داخل خودروی سواری دوو سیلو و در حال خارج کردن از کارگاه بود کشف کردند.


سرهنگ اسماعیل زاده با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از تحویل متهم به مراجع قضایی خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با مخلان اقتصادی کشور مجرمان و افرادی که به هر نحوی باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شوند و امنیت اجتماعی را خدشه دار کنند قاطعانه و قانونی برخورد می‌کند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.