افزایش ۱۲.۵ درصدی حوادث کار در استان اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در ۸ ماهه امسال تلفات ناشی از حوادث کار در استان اصفهان ۱۲.۵ درصد افزایش یافته است که در این مدت ۷۲ نفر که همگی مرد بودند بر اثر حوادث کار جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی سلیمانی‌پور مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان، با اشاره به آمار ۸ ماهه امسال در زمینه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در استان اصفهان اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۰ نفر دچار گازگرفتگی شدند که از این تعداد یک نفر زن و ۱۹ نفر مرد بر اثر گاز گرفتگی در استان اصفهان جان باخته‌اند.

او ادامه داد: افراد باید توجه داشته باشند که بر اساس آمار موجود میزان مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی در بهمن و اسفند افزایش می‌یابد و از این رو نکات ایمنی را در زمان استفاده از وسایل گازسوز در منزل، محل کار و خودرو رعایت کنند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در ۸ ماهه امسال تلفات ناشی از حوادث کار ۱۲.۵ درصد افزایش یافته است که در این مدت ۷۲ نفر که همگی مرد بودند بر اثر حوادث کار جان خود را از دست داده‌اند و این در حالی است که آمار مرگ و میر ناشی از حوادث کار استان اصفهان در ۸ ماهه سال گذشته ۶۴ مورد بوده است.

او با اشاره به اینکه اصابت جسم سخت و سقوط از بلندی از مهم‌ترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار در استان اصفهان است تصریح کرد: بر اساس آمار‌های موجود شهرستان‌های اصفهان، شاهین شهر و میمه، نجف‌آباد و کاشان بیشترین آمار فوت ناشی از حوادث کار را داشته‌اند.

سلیمان‌پور با اشاره به آمار مصدومان ناشی از حوادث کار در استان اصفهان در ۸ ماهه امسال، افزود: در این بازه زمانی ۱ هزار و ۶۶۳ نفر در این حوادث آسیب دیدند که از این تعداد ۸۲ نفر زن و یک هزار و ۵۸۱ نفر مرد بوده‌اند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.