توزیع هفتمین دوره از کمک‌های مومنانه در قالب سبد معیشتی در اردبیل

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هفتمین دوره از طرح کمک‌های مومنانه درقالب توزیع سبد معیشتی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در اردبیل انجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به همت سازمان بسیج ورزشکاران، هیات‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهادو خیرین ورزشی هفتمین مرحله از کمک مومنانه و همت جوانانه که از تاکیدات مقام معظم رهبری برای کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده از وضعیت کنونی جامعه هستند را با توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی انجام داد.

او با تاکید بر اینکه حمایت از اقشار کم درآمد و محروم جامعه بایدهمواره در دستور کار قرار داشته باشد و حضور مردم و خیرین در این زمینه اهمیت ویژه‌ای دارد، افزود: سعی داریم در ایام منتهی به سال جدید و با حمایت هیات‌های ورزشی، خیرین و سازمان‌های مردم نهاد و با حمایت‌های سپاه حضرت عباس استان اردبیل و سازمان بسیج ورزشکاران در قالب طرح کمک مومنانه بیشتر از قبل برای کمک به اقشار کم درآمد و آسیب دیده، بسته‌های معیشتی تهیه و در بین این عزیزان توزیع کنیم.

با شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه پارسال، اقشار زیادی از خانواده‌ها با از دست دادن فرصت شغلی خود خسارت دیدند. طرح کمک مومنانه که به صورت سراسری در کشور اجرا شد، با تهیه بسته‌های معیشتی که عمدتا از سوی خیرین و ادارات تهیه و توزیع می‌شود سعی در حمایت اقشار آسیب پذیر دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار