نفرات برتر رقابت‌های موی تای سیستان و بلوچستان مشخص شدند

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: رقابت‌های قهرمانی موی تای این استان با پیروزی تیم پایانه مرزی میلک بکار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادهم کرد زابلی گفت: این دوره از رقابت‌ها گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان زابل برگزار شد.

او ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها ۹۰ ورزشکار شرکت داشتند که تیم‌های آکادمی موی تای زاهدان و تیم دارالولایه سیستان عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزون‌بر ۵۰۰ ویژه برنامه فرهنگی ورزشی در این استان درحال برگزاری است.

او اظهارداشت: بهره‌برداری از ۱۴ طرح ورزشی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان است.

کرد ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۹ خانه ورزش روستایی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی، بازی‌های بومی و محلی و ستاد مبارزه با موادمخدر تجهیز می‌شوند.

او با اشاره به اهمیت راه‌اندازی خانه جوانان افزود: همزمان با دهه فجر سه خانه جوانان در شهرستان‌های استان جهت استفاده سمن‌های جوانان راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۱۴۴ زمین چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان افتتاح و مقرر شده تا پایان سالجاری ۱۴۰ زمین چمن مصنوعی دیگر نیز افتتاح شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار