ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها تمدید شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها تا پایان بهمن ماه امسال تمدید شد.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب مالکان از طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی، زمان اجرای این طرح تا پایان بهمن ماه تمدید شد که با توجه به شرایط و تسهیلات و تخفیفات خوب و بالای در نظر گرفته شده افراد نباید این فرصت طلایی را از دست بدهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی از سال ۹۴ می‌توانند با در دست داشتن مدارک به مراکز خدمات پلیس +۱۰ مراجعه کنند، افزود: به منظور افزایش رضایتمندی و پیشگیری از استهلاک اموال مردم در پارکینگ‌ها پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی را در دست اجرا دارد.

توحیدی اذعان کرد: بخشودگی دو برابری جریمه ها، امکان پرداخت نقدی و اقساطی جرائم، محاسبه هزینه پارکینگ با تعرفه سال ۱۳۹۴ و سایر مزایای پیش بینی شده از ویژگی‌های این طرح فوق العاده است.


بیشتر بخوانید


او گفت: موتورسیکلت‌های دارای برگ اوراقی شامل طرح ترخیص نیستند و مالکان و متصرفان در صورت درخواست وسیله نقلیه رسوبی خود می‌توانند آن را به صورت قیچی شده تحویل بگیرند.

فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: مالکان و متصرفان موتورسیکلت‌ها آگاه باشند که اگر در این فرصت تعیین شده نسبت به ترخیص اقدام نکنند در این صورت وسیله نقلیه رسوبی آنان به منزله موتور‌های بلاصاحب محسوب خواهد شد.

سرهنگ توحیدی تصریح کرد: آن دسته از موتورسیکلت‌هایی که بنا به دستور مقامات قضایی، توقیف و به پارکینگ‌ها انتقال یافته اند مشمول این طرح نیستند و در ضمن موتورسیکلت‌هایی که از سال ۹۰ تا پایان سال ۹۸ از سوی پلیس توقیف و به پارکینگ‌ها منتقل شده‌اند مشمول طرح تسهیل ترخیص هستند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.