بهره برداری از ساختمان جدید اداره کل امور مالیاتی استان قزوین

ساختمان جدید اداره کل امور مالیاتی استان قزوین با حضور معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، ساختمان جدید امور مالیاتی استان قزوین در هشت هزار متر مربع بنا و در چهار طبقه به بهره برداری رسید.

مدیر کل امور مالیاتی استان قزوین در مراسم افتتاح این ساختمان گفت: امروز یک پروژه در زمینه امور مالیاتی راه اندازی شده که در ارایه هر چه بهتر خدمت به مردم می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

سعید حوائج افزود: قزوین یکی از استان‌های صنعتی کشور به حساب می‌آید و منابع سرشاری در زمینه امور مالیاتی در استان قزوین وجود دارد که می‌تواند کمک ویژه‌ای نسبت به دولت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه وجود شهرک‌های صنعتی نوید بخش افزایش دریافت مالیات در استان قزوین است، گفت: بیش از ۹۷ درصد از اظهار نامه‌های مالیاتی از مشاغل قطعی شده است که در این زمینه رتبه نخست و دوم کشور را در طول سال داشته ایم.

حوائج اضافه کرد: این استان در زمینه ارتباط با شهرداری‌ها هم اقدامات زیادی را انجام داده و نسبت به پارسال ۶۱ درصد افزایش درآمد در پرداخت شهرداران داشته ایم که این مهم هم مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی اظهار داشت: امور مالیاتی در حال حاضر دوران طلایی خود را سپری می‌کند و امیدواریم روز به روز در زمینه موضوعات مالیاتی پیشرفت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار