مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه ۲۵ تیم در راستای طرح "شهید رهنمون" در بسیج جامعه پزشکی تشکیل شده است، گفت: ۱۳۰ نفر در این تیم‌ها ساماندهی شده و فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  تقیلو مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های قابل توجهی در بخش‌های صنعتی و دفاعی به‌ویژه در حوزه سلامت داشته که تقویت روحیه ایثار و شجاعت نیز یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و سلامت است.

او با اشاره به تقویت روحیه ایثار و شجاعت در بین بسیجیان، افزود: در دوران بحران کرونا، کادر بهداشت و درمان زنجان با حداقل تجهیزات درمانی و بهداشتی، تلاش زیادی برای پیشگیری و درمان بیماران کرده و تعدادی از پرسنل درمانی کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی زنجان با اشاره به مشارکت فعالانه سپاه و بسیج در اجرای طرح‌های مقابله با کرونا، از جمله طرح شهید سلیمانی، گفت: در طول دوران مقابله با ویروس کرونا، سپاه و بسیج در کنار کادر بهداشت و درمان قرار گرفتند.

‌تقیلو با بیان اینکه با مشارکت همه جانبه مردم، بسیج و کادر بهداشت و درمان، کرونا در زنجان تقریبا کنترل شده و سیر یکنواختی دارد، ادامه داد: زنجان در بحث مهار کرونا بالاترین مشارکت بین مردم و مسئولان را در کشور داشته و رتبه پنجم را در بین سایر استان ها کشف کرده است.

اوبا اشاره به اینکه ۲۵ تیم در راستای طرح "شهید رهنمون" در بسیج جامعه پزشکی تشکیل شده است، گفت: ۱۳۰ نفر در این تیم‌ها ساماندهی شده و فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.