گام جدی دانشگاه برای تامین نیاز‌های پلی اکریل

نمایشگاه فناورانه و نوآورانه و مهندسی معکوس واحد دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و کارخانه پلی اکریل برپا شد.

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: نمایشگاه جهش تولید، خود کفایی صنعتی و خنثی کردن تحریم با حضور ۵۰ نیروی متخصص دانشگاه‌های آزاد استان و کارخانجات پلی اکریل در زمینه‌های مهندسی، مکانیک، متالوژی و مواد، شیمی و کامپیوتر تا بیست و یکم بهمن در اصفهان چهار راه آبشار ساختمان پلی اکریل از ساعت ۱۵ تا ۱۷ دایر است.
حمیدرضاجوانمرد افزود: تفاهم نامه همکاری و هماهنگی بین دانشگاه آزاد اسلامی و کارخانه پلی اکریل با موضوع معضلات و مشکلات و به منظور کمک به کارخانه برای رفع موانع فنی تولید امضا شده است.
اوگفت: باتوجه به سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی و برای تقویت ارتباط با صنعت در زمینه‌های مختلف آماده همکاری با کارخانه پلی اکریل هستیم.
قائم مقام ریاست دانشگاه آزاد استان اصفهان ادامه داد: در شرایط تحریم با تکیه بردانش داخلی با بومی سازی و دست یابی به دانش فنی بسیاری از محصولات را از انحصار کشور‌های خارجی درآوردیم.
او ابراز امیدواری کرد در یک ماه آینده باتوجه به شرایط و امکانات واحد‌های دانشگاه آزاد استان بتوانیم ارتباط مراکز دانشگاهی را با صنایع تقویت کنیم.
جوانمردگفت: با راه اندازی سایت مجازی polydanes.ir و polidanes. ir طرح پلی اکریل ارائه داده می‌شود تا متخصصان دانشگاهی بتوانند آن‌ها را انتخاب و براساس توانمندی‌ها تقاضا بدهند و قرارداد‌های ساخت برقرار شود.
به گفته جوانمرد علاوه برکارخانه پلی اکریل با واحد‌های صنعتی دیگر ازجمله ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه و صنایع کوچکتر هم گفتگو کرده ایم که بزودی نتایج آن عملیاتی می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود