بیش از ۱۰۷هزار قبض برق در کردستان مشمول طرح امید شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت:تعداد بیش از ۱۰۷ هزار قبض مصرفی برق در کردستان مشمول طرح برق امید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،هیوا لهونیان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: طرح " برق امید " از اول آبان ماه در سراسر کشور اجرا شد، در این طرح، مشترکان به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم می‌شوند که در این میان بهای برق مصرفی کم مصرف‌ها با ۱۰۰ درصد تخفیف (به صورت رایگان) محاسبه می‌گردد.

او افزود: کم مصرف‌ها به مشترکینی اطلاق می‌گردد که در ماه‌های گرم سال (خرداد، تیر، مرداد و شهریور) مصرف ماهانه آن‌ها کمتر از ۱۰۰ کیلووات ساعت و برای ماه‌های غیر گرم سال متوسط ماهانه انرژی برق آن‌ها کمتر از ۸۰ کیلووات ساعت است، در راستای اجرای این طرح در بازه زمانی فوق، تعداد بیش از ۱۰۷ هزار قبض مصرفی مشمول طرح " برق امید " شده اند و از تخفیف ویژه و یا برق رایگان بهره‌مند شدند.

لهونیان در خصوص مشترکین خوش مصرف گفت: در تاریخ فوق تعداد قبض مشترکین خوش مصرف ۴۱۹ هزار و ۲۸۵ فقره می‌باشد، این مشترکین در ماه‌های گرم سال (خرداد، تیر، مرداد و شهریور) مصرف ماهانه آن‌ها بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت و برای ماه‌های غیر گرم سال متوسط ماهانه انرژی برق آن‌ها بین ۸۰ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت است.

او افزود: مشترکین پر مصرف، در ماه‌های گرم سال (خرداد، تیر، مرداد و شهریور) مصرف ماهانه آن‌ها بالاتر از ۳۰۰ کیلووات ساعت و برای ماه‌های غیر گرم سال متوسط ماهانه انرژی برق آن‌ها بالاتر از ۲۰۰ کیلووات ساعت است و در این راستا تعداد قبوض این دسته از مشترکین در تاریخ فوق ۲۱۹ هزار و ۸۰۴ فقره می‌باشد.

گفتنی است ؛تعداد کل قبوض الکترونیکی صادر شده از اول آبان ماه تا نیمه اول بهمن ماه بیش از ۷۹۳ هزار و ۶۱۰ فقره می‌باشد، که از این تعداد، ۶۱۶ هزار و ۶۹۷ قبض شهری و ۱۷۶ هزار و ۹۱۳ قبض روستایی می‌باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.