وزیر جهاد کشاورزی، توجه نکردن به زنجیره تولید را یکی از مشکلات بخش کشاورزی دانست و گفت : زنجیره تولید حلقه بسیار مهم در راستای توسعه بخش کشاورزی است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از واحد تولیدی جدید رب گوجه فرنگی در دشت فرامان کرمانشاه، گفت : زنجیره تولید حلقه بسیار مهم در راستای توسعه بخش کشاورزی است که سرمایه گذاران و فعالان بخش کشاورزی به این موضوع مهم باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

او هدف از سفر به استان کرمانشاه را همراهی معاون اول رئیس جمهوری در پیگیری و افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در دهه مبارک فجر اعلام کرد و گفت : توجه به کشاورزی قراردادی در استان کرمانشاه یک اتفاق خوب در زمینه حمایت از تولید است.

او با اشاره به تولید سالانه ۵۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در استان افزود: با این حجم تولید ایجاد واحد‌های فرآوری یک ضرورت است.

او با اشاره به اینکه سرمایه گذاران بخش کشاورزی باید توجه ویژه‌ای به حمایت از کشاورزان داشته باشند، افزود: در این واحد تولیدی سرمایه گذار ضمن قرارداد با کشاورزان اطمینان خاطری را برای آن‌ها فراهم کرده تا با خیال راحت به تولید بپردازند.

خاوازی، این واحد تولیدی را که با استاندارد‌های خیلی خوب فعالیت خود را آغاز کرده است، کاری بسیار مطلوب دانست.

او گفت: امروز در بازدید از این واحد تولیدی، در خدمت سرمایه‌گذاری بودیم که بخشی از زنجیره تولید گوجه فرنگی را کامل کرده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.