واگذاری ۱۶۰ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۱۶۰ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی استان واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از واگذاری ۱۶۰ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی استان در سال ۹۹ خبر داد و اظهار داشت: این میزان در مقایسه با سال‌های گذشته بیش از هفت برابر رشد داشته است.

او افزود: در سال‌های گذشته به طور میانگین سالانه حدود ۲۰ هکتار زمین به متقاضیان واگذار می‌شد که در همین رابطه امسال رکورد بزرگی به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید


فلاح همچنین از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای امور زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و اضافه کرد: این میزان تا پایان سال به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار افزایش پیدا می‌کند که نسبت به سال ۹۶ از رشد ۲۰ برابری برخوردار شده است.

او با بیان اینکه ۳.۵ درصد وسعت صنعتی کشور در چهارمحال و بختیاری قرار دارد گفت: سه هزار و ۷۰۰ هکتار اراضی صنعتی در اختیار داریم که از این میزان دو هزار و ۴۰۰ قرارداد بسته شده است و یک هزار و ۳۰۰ هکتار با اشتغالزایی ۲۰ هزار نفر به بهره برداری رسیده است.

فلاح افزود: احیای ۳۲ واحد صنعتی از دیگر اقدامات این شرکت در سال ۹۹ بود که برای ۲۲۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

او به برنامه‌های این شرکت برای سال آینده نیز اشاره و اضافه کرد: اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای شهرک‌سازی، توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مناطق مختلف استان و احیای واحد‌های راکد از مهمترین این برنامه‌ها است.

فلاح افزود: ایجاد هماهنگی بین واحد‌های صنعتی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی، اجرای تور‌های صنعتی، برندسازی، گرفتن استاندارد برای واحد‌های صنعتی، ایجاد کنسرسیوم‌های صادراتی و ورود به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی واحد‌های صنعتی از دیگر اقداماتی است که امسال انجام گرفته است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
انشاالله شاهد اشتغال جوانان بیکار منطقه باشیم! طبق آمار چهارمحال و بختیاری در رتبه اول بیکاری کشور است!!!!
آخرین اخبار