خرسندی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نیازمند کمک خيرين برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی هستیم

معاون دانشجویی دانشگاه امیر کبیر گفت: امکانات خوابگاه‌های متاهلی ما محدود است بنابراین برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی به کمک خیرین نیازمندیم.

سیاوش خرسندی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارتقای خوابگاه‌های این دانشگاه اظهار کرد: امسال ۲ تا از خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در قالب «طرح ملی ارتقای خوابگاه ها» را با بودجه ۳ میلیارد تومان و با کمک صندوق رفاه و خیرین بازسازی خواهیم کرد.

او افزود: یک زمینی را خریداری کرده ایم و به دنبال گرفتن مجوز از شهرداری هستیم تا بتوانیم آن را بسازیم.

خرسندی تصریح کرد: قصد داریم تا دو خوابگاه دختران مجتمع سعید و خیابان رشت را به ۴ مجتمع تبدیل کنیم تا بتوانیم فضای بازتری برای آسودگی این دسته از دانشجویان فراهم سازیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: امکانات خوابگاه‌های متاهلی ما تا حدودی محدود است، بنابراین به دنبال کمک خیرین هستیم تا بتوانیم زمین مناسبی را برای این امر خریداری کنیم تا بتوانیم سازوکار خوابگاه‌های متاهلی را در اختیار بگیریم.

خرسندی اضافه کرد: یک خوابگاه پسرانه جدید را با ظرفیت ۳۰۰ نفر در مقطع دکتری برای نخبگان علمی امیرکبیر به مجموع خوابگاه‌های خود اضافه کرده ایم که زیر بنای این ساختمان ۵ هزار متر است و به زودی امکانات آن را ارائه خواهیم کرد.

او در پایان یادآوری کرد: امکانات خوابگاه‌های مجردی دانشگاه امیرکبیر به سطح ظرفیت مورد نیاز و با امکانات مطلوبی به دانشجویان ارائه خواهد شد تا آنان بتوانند به خوبی تحصیلات خود را ادامه دهند و خروجی‌های آموزشی و پژوهشی را در آینده جامعه علمی بکار گیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.