مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به اینکه قیمت خرید مرغ از مرغداری‌های استان ۱۴ هزار تومان مصوب شد، گفت: این مصوبه در همه شهرستان‌ها لازم‌الاجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی سلامتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ضمن بیان اینکه بحث توزیع مرغ خارج از سایز متعارف و مصوب در سطح استان مورد تأیید نبوده و نیست، ابراز داشت: برای خرید مرغ از مرغداران در کل استان مصوب شد تا مرغ به قیمت ۱۴ هزار تومان خریداری شود.

او بابیان اینکه تمامی شهرستان‌های استان موظف هستند بر اساس مصوبه استانی و با قیمت مصوب اقدام به خرید مرغ از مرغداران کنند، افزود: در صورت مشاهده تخلف حتماً با واحد مربوط برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه ظرفیت تولید گوشت قرمز بسیار خوبی در استان وجود دارد، ابراز داشت: علیرغم این تفاسیر با موضوع ورود دام زنده از استان‌های همجوار مواجه هستیم که افزایش قیمت گوشت قرمز را در استان به وجود می‌آورد.

سلامتی بابیان اینکه برای بهبود این مهم، با اولویت عشایر، مقرر شد تا از ظرفیت تولید دام توسط این قشر در استان برای تأمین گوشت قرمز باقیمت نازل‌تر اقدام شود، تصریح کرد: طبق برآوردها این اقدامات سبب می‌شود با کمبود کالاهای اساسی مواجه نباشیم.

او بابیان اینکه کار خرید میوه شب عید برای استان سمنان انجام‌شده است، افزود: اقدامات لازم و مقتضی در خصوص خرید و تأمین میوه شب عید در استان با قیمت مطلوب و کیفیت مناسب در حال انجام است.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار