امام جمعه بوشهر:

نیروی هوایی توانمندی‌های اقتدار آفرینی برای نظام داشته است

امام جمعه بوشهر گفت: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری توانمندی‌های اقتدار آفرینی برای نظام داشته است و دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جمعی از فرماندهان پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر صبح امروز در سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ و روز نیروی هوایی، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در این نشست با بیان اینکه یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت یک نظام، اقتدار دفاعی است، بیان کرد: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری توانمندی‌های اقتدار آفرینی برای نظام داشته است و دارد.

او با اشاره به اینکه در این ۴۲ سال، نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران یکی از موفق‌ترین ارکان پیشرفت و عرصه دفاع از نظام بوده است، ادامه داد: در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با تمام فراز و نشیب‌های آن، همواره نیروی هوایی یک نیروی موفق، پیروز و توانمند بوده و تاثیر بسزایی در عرصه آفرینش قدرت داشته است.


بیشتر بخوانید


امام جمعه بوشهر، نیروی هوایی را نیرویی دانش بنیان خواند و افزود: باید در عرصه نرم افزار و تولید دانش هوایی نه تنها به خودکفایی بلکه به مرجعیت درعرصه تولید دانش هوایی دست پیدا کنیم. اکنون در عرصه قدرت و مدیریت عملیات‌های هوایی، نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در جهان زبانزد است.

صفایی بوشهری با تاکید بر خدامحوری در فعالیت‌های نظامی، گفت: در ساختار نیروی‌های مسلح گذشته از دانش، لازم است به ایمان، تقوا، اخلاق، اتکا به خدا و توانمندی‌های فرهنگی و اعتقادی بسیار توجه شود، زیرا ارتش اگر خدا داشت پیروز است، اما اگر با خدا نبود هر چند تجهیزات بسیاری داشته باشد، موفق نخواهد بود.

او بیان کرد: در عرصه ولایتمداری نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ولایتمدار و تابع فرماندهی کل قوا هستند و این از افتخارات نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است که لشکر خدا هستند.

در این نشست لوح تقدیری از طرف امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش بابت حمایت‌های آیت الله صفایی بوشهری از نیرو‌های مسلح به خصوص نیروی هوایی به او اهدا شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.