ملی پوش بسکتبال:

تیم‌های عربی همیشه برابر ما بد قلق بوده ‎اند/ به نحوه بازی آمریکایی‌ها آشنا هستیم

کاظمی، ملی پوش بسکتبال درباره رقابت‌های پیش روی تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان کاظمی،  ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره اردوی تیم ملی بیان کرد: خیلی خوشحالم که به تیم ملی برگشتم و تمام تلاشم را می‌کنم و به تیم کمک کنم تا نتیجه بگیرد. اردو ۳ روزی است که برگزار شده است و همه با انگیزه بازی‌ها را شروع کرده ایم تا ضمن برد برابر حریفان به فیبا آسیا کاپ برویم.

کاظمی ادامه داد: بازی کردن برابر تیم‌های بد قلق عربی مانند عربستان و قطر سخت است؛ یا  با درصد بالا می‌بریم و یا این که به سختی با ۲ یا ۳ اختلاف امتیاز از سدشان می‌گذریم. هر ۲، ۳ سال یک بار به سد تیم عربی خورده ایم و امیدوارم با برنامه ریزی بتوانیم به موفقیت مدنظرمان برسیم.

کاظمی درباره نبود حامد حدادی و بهنام یخچالی عنوان کرد: قطعا نبود حامد بسیار حس می‌شود. او  بزرگترین بازیکنی است که در ایران داریم و در بهترین تیم‌های دنیا بازی کرده است. بهنام هم در عین جوانی ، خیلی خوب بازی کرده است. قطعا جوانان حاضر در اردو به جای این ۲ بازیکن انگیزه بالایی دارند و قطعا انگیزه به آن‌ها کمک می کند که جای خالی این ۲ نفر را حس نکنیم.

بازیکن تیم ملی درباره المپیک توکیو بیان کرد: همیشه بهترین تیم‌های دنیا در آن حاضر هستند و بسیار خوشحالیم برای دومین بار در این مسابقات هستیم. همه تیم‌ها با بازیکنان کاملشان می‌آیند.  آمریکا همگروه ما، تیم  اول جهان است و فرانسه جزء ۵ تیم برتر به حساب می‌آید. می خواهیم بهترین بازی هایمان را برابر این ۲ تیم انجام دهیم. المپیک جای تفریح نیست و همه برای کسب مقام می‌آیند و منکر کار سختمان نمی‌توان شد.

او افزود: تجربه حضور در لیگ NBA  به ما کمک می‌کند. تا حدودی من و بازیکنانی که در این لیگ بوده‌ایم به مدل بازی کردن آن‌ها آشنایی داریم و کار برایمان مقداری راحت‌تر است. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار