وضعیت کرونا در پردیسان قم قرمز است؟

مدتی است خبر وضعیت قرمز کرونا در منطقه پردیسان قم در فضای مجازی دست به دست می چرخد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمدرضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم امروز در حاشیه افتتاح سه طرح سلامت در قم به مناسبت دهه مبارک فجر ،با  اشاره به وضعیت آبی کرونا در قم گفت:در حال حاضر آمار‌ کرونا در سطح استان قم، ۱۰۴ بیمار بستری، ۸ بیمار بدحال و فوتی‌ها هم صفر است.


بیشتر بخوانید


او افزود:با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، زدن‌ماسک و کاهشی تجمعات و مسافرت‌ها می‌توان مانع رسیدن شرایط استان، به وضعیت نارنجی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه  انتشار خبر وضعیت قرمز کرونا در منطقه  پردیسان قم در فضای مجازی را شایعه دانست و افزود: در حال حاضر استان قم در شرایط آبی کرونایی قرار دارد و هیچ منطقه ای را جدا نمی‌کنیم، امکان دارد دربرخی از مناطق تعداد بیماران بالا باشد، اما هیچ یک از قسمت  های قم از هم تفکیک نمی‌شود.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری قم و در جنوب غربی  قم واقع‌ شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ از سوی  وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

قم از روز بیستم دی ماه در ردیف مناطق آبی کرونایی کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
بهداشت محیط و بهداشت عمومی و بهداشت کار و تمیزی عمومی و ضدعفونی سازی و بهداشتی سازی در کشور و استان به پایین تر حد خود رسیده است.هر چه شست و شوی دست بهتر و بیشتر و حدی تر صورت بگیرد امکان انتقال و سرایت و خود بیماری کمتر می شود.