افزایش بزرگراه‌های سیستان و بلوچستان تا پایان امسال

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت :تا پایان امسال ۶۰ کیلومتر بزرگراه در سیستان وبلوچستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۶۵ درصد بزرگراه‌ها این استان در ۲ سال اخیر ساخته شده است افزود: در گذشته تنها ۱۷۷ کیلومتر بزرگراه در استان داشتیم که اکنون این ر قم به ۳۳۴ کیلومتر رسیده است.

او گفت: تا پایان امسال ۶۰ کیلومتر بزرگراه در سیستان وبلوچستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با اشاره به طرح ساماندهی حاشیه شهر هم افزود: بر اساس سند ملی حاشیه نشینی در حال حاضر ۹ شهر در سیستان و بلوچستان با هدف ساماندهی سکونتگاه‌های حاشیه شهر انتخاب شدند وتاکنون بیش از پنج هزار و ۴۷۲ هتکار و ۱۸۸ محله شناسایی که ۳۶ محله به عنوان هدف تعیین شده است که زاهدان ۹ محله هدف دارد.

بیجار افزود: با ورود استانداری و بنیاد مسکن به عنوان مجری ساماندهی حاشیه نشینی ۱۰ هزار واحد مسکونی که برای هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شد.

او با بیان اینکه شهرداری زاهدان ۶۰ تا ۷۰ درصد منابع خود را در حاشیه شهر هزینه کرد تصریح کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان بابت تاسیسات زیربنایی و روبنایی شهرداری زاهدان مصوب شد که شرکت بازآفرینی شهری نیز کمک کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
جاده های سیستان وبلوچستان کی میخواددرست بشه .....