خدمات رایگان پزشکان به مردم محروم روستای آمید

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه مهاباد گفت: با هدف بزرگداشت دهه فجر بسیج جامعه پزشکی این شهرستان به مردم روستای آمید خدمات پزشکی رایگان ارائه کرد.

سرهنگ علی حسینی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر تیم پزشکی به روستای محروم و کم برخوردار آمید اعزام شد و به اهالی این روستا خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

او افزود: این تیم در مجموع خدمات مشاوره مامایی و پزشکی، تزریقات و پانسمان، غربالگری اولیه بیماری‌های مختلف مانند فشارخون و قندخون را به ۶۰ نفر از اهالی این روستا ارائه کردند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون هفت مرحله گروه‌های پزشکی را برای ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان اعزام کرده و پیش بینی می‌شود تا پایان سال سه مرحله دیگر هم انجام شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی مهاباد اضافه کرد: پارسال نیز ۱۸ اکیپ بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستا‌های مختلف این شهرستان به بیش از سه هزار نفر خدمات بهداشتی درمانی و آموزشی رایگان ارائه کردند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.