واحد پذیرایی بین راهی کسری در اردبیل به بهره برداری رسید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر واحد پذیرایی بین راهی کسری در اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: واحد پذیرایی مجتمع خدماتی، رفاهی بین‌راهی کسری در گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

او افزود: با توجه به اینکه این واحد در مسیر گردشگری اردبیل به نیر واقع شده اجرای این پروژه و طرح‌های مشابه نقش تاثیرگذاری بر جلب و جذب گردشگران داشته و می‌تواند رضایت آنها را از خدمات‌رسانی بین‌راهی ارتقا دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به ظرفيت‌های گردشگري شهرستان نير و منطقه نمونه گردشگری بولاغلار بیان کرد: برای بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها در راستای رونق گردشگری در استان تلاش می‌کنیم تا از سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری حمایت‌های همه‌جانبه‌ای انجام دهیم.

فلاحی از تسهیل در امور سرمایه‌گذاری در تاسیسات گردشگری استان خبر داد و گفت: شهرستان نیر یکی از مناطق با ظرفیت وجاذبه‌های بالای گردشگری به شمار می‌رود و وجود منطقه نمونه گردشگری بولاغلار در این شهرستان سبب  شده تا گردشگران از مناطق مختلف کشور به این منطقه سفر کنند که با توجه به این مهم توسعه واحدهای پذیرایی و گردشگری در مسیر این شهرستان از ضروریات است.

او تصریح کرد : در سال‌های اخیر در راستای توسعه گردشگری شهرستان نیر طرح‌های مختلفی اجرایی شده یا در دست اجراست که از جمله آنها طرح جامع منطقه نمونه گردشگری بولاغلار بوده که با اجرای آن زمینه برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به گردشگران و ایجاد رونق هر چه بیشتر در این منطقه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار