اجرای طرح توسعه موزه کودک در شهرستان ارومیه

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، طرح توسعه موزه کودک در ارومیه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در مراسم افتتاح طرح توسعه موزه کودک ارومیه گفت: طرح توسعه موزه کودک در زمینی به وسعت ۱۰۰ متر مربع شامل افزایش سه غرفه نمایشگاه آثار سفال، غرفه نمایشگاه آثار عروسکی و بوفه عرضه و فروش تولیدات اعضا و کودکان می‌باشد که امروز همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح و بهره برداری شد.

او با اظهار اینکه نمایشگاه‌های مذکور به صورت دائمی بوده و در طول سال دایر می‌باشند؛ افزود: در این نمایشگاه‌ها ۶۷ اثر گلدوزی، ۱۷۸ اثر سفال دست ساز اعضای کانون، ۱۱۲ عروسک دست ساز برگرفته از مطالعه کتاب‌هایی با موضوعات آداب و رسوم و فرهنگ اجتماعی می‌باشد؛ برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

زاهدی افزود: با توجه با شیوع ویروس کرونا موزه کودک تا قبل از آغاز دهه مبارک فجر تعطیل بود، اما همزمان با آغاز ایام دهه مبارک فجر، موزه کودک برای بازدید علاقمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر می‌باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در قالب ۱۸ عنوان ۲۳۰ برنامه مختلف فرهنگی، هنری، علمی در ۲۳ مرکز کانون اجرا می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.