میزان عیدی مستمری بگیران روستایی و عشایری اعلام شد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد میزان عیدی امسال مستمری بگیران روستایی و عشایری را اعلام کرد.

حسن ابراهیمی، مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: میزان عیدی مستمری بگیران صندوق روستایی و عشایری برای افرادی که مستمری آن‌ها از تاریخ ۹۹/۶/۳۱ برقرار شده مبلغ پانصد و ۵۰ هزار تومان است.

او با بیان اینکه عیدی مستمری بگیران تا اواخر بهمن ماه پرداخت می‌شود، افزود: مستمری بگیرانی که مستمری آن‌ها از تاریخ ۹۹/۷/۱ برقرار شده مبلغ دویست و ۷۵ هزار تومان عیدی دریافت می‌کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد ابراز کرد: مبلغ کلی پرداخت عیدی به مستمری بگیران استان یزد یک میلیارد و ۹۰۰ ملیون تومان است که به سه هزار و ۷۲۹ نفر از مستمری بگیران استان پرداخت می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه امسال ۵۳ درصد افزایش مستمری انجام گرفته است، گفت: افزایش حقوق مستمری بگیران امسال برای اولین بار در استان انجام پذیرفت که کلیه حقوق مستمری بگیران این صندوق معادل سطح مستمری آن‌ها با میانگین همان سطح در سال ۹۸ است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار