بهره برداری از ۱۰۵طرح در خراسان جنوبی

در نهمین روز از دهه فجر، ۱۰۵طرح با هزینه ۷۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، از ۱۰۵ پروژه، ۵ طرح با حضور رئیس سازمان امور عشایر کشور و استاندار در شهرستان نهبندان به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل بهره برداری واحد دانه بندی معدن منیزیت با اشتغالزایی ۱۴ نفر، مرحله دوم آبرسانی به محلات عشایری و روستا‌های سه فرسخ و کوه لوله و توسعه‌ی شبکه‌ی آبرسانی مسکن محرومان است.

عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای استند نهبندان هم آغاز شد.

در شهرستان بیرجند ۳طرح آموزشی با مجموع متراژ ۲ هزار و ۶۲۰ مترمربع شامل مدرسه ۱۲کلاسه، مدرسه ۶کلاسه و توسعه چهار کلاس درس و تعاونی روستای شاخن با اشتغالزایی ۵۲نفر افتتاح شد.

در شهرستان درمیان نیز بند خاکی و بوستان روستای مسک، آبیاری تحت فشار ۲روستا، بهره برداری از طرح توسعه تلفن ثابت شهر اسدیه و سنگ فرش معابر شهر گزیک به نمایندگی از ۸۴ طرح دیگر به بهره برداری رسید.

مردم شهرستان زیرکوه نیز امروز شاهد افتتاح ۴طرح شامل دستگاه سنجش آلایندگی هوا، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شرب روستای بمرود، مرمت قنات روستای مشکاب و باشگاه ورزشی بودند.

در شهرستان فردوس نیز طرح آبیاری کم فشار و عملیات بذرکاری در اراضی منابع طبیعی افتتاح شد.


بیشتر بخوانید


در شهرستان بشرویه هم ۲بوستان در روستا‌های باغدهک و مجد، بهسازی معبر اصلی روستای نیگو و طرح پلاک کوبی دهستان رقه به بهره برداری رسید.

در شهرستان طبس هم ساختمان مهمانسرای پلیس راه به بهره برداری رسید.

پایگاه‌های بسیج شهید محمد زاده و کوثر روستای عباس آباد آرین شهر هم طرحی بود که امروز در شهرستان قاین افتتاح شد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.