پلمب واحد‌های صنفی متخلف در هندیجان

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از پلمب واحد‌های صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نظارت بر واحد‌های صنفی و بازرسی از آن‌ها به منظور مقابله با شیوع گسترده بیماری کرونا ویروس در دستورکار قرار گرفته است.

او با اشاره به بازدید از ۵۰ واحد صنفی مختلف در این شهرستان با حضور نماینده اداره صمت، نماینده اصناف، نماینده نیروی انتظامی شهرستان، نماینده اماکن و مسئول و کارشناسان سلامت محیط افزود: در این بازدید‌ها پلمب ۷ واحد صنفی متخلف شامل؛ فروشگاه کالای خانگی، کافی شاپ و ... صورت گرفت و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیسی علت پلمب این تعداد واحد صنفی را بی توجهی صاحبان اصناف به شیوه نامه‌های بهداشتی شامل؛ استفاده نکردن از ماسک، دریافت نکردن کد بهداشتی و سایر موارد بهداشتی عنوان کرد و بیان داشت: در این بازدید و بازرسی مشترک ۱۵ واحد صنفی نیز تذکر دریافت کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان سلامتی مردم و جلوگیری از ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن را خط قرمز دانست و اظهار کرد: در برخورد با متخلفان اعم از صاحبان اصناف و کاسبان و کارمندان ادارات و دستگاه‌های اجرایی کوتاهی نمی‌کنیم و از شهروندان خواهشمندیم ضمن رعایت اصول بهداشتی و خودداری از حضور در تجمع‌های غیرضروری و سفر کردن، مراتب تخلف را اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار