زمینه اشتغال ۵۶ نفر در فارسان ایجاد شد

با بهره برداری از طرح‌های دهه فجر، زمینه اشتغال ۵۶ نفر در فارسان فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۷ طرح عمرانی در شهرستان فارسان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با هزینه ۴۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: طرح‌های افتتاح شده در بخش‌های گردشگری، خدماتی، بهداشت و درمان، زیرساخت، صنعت و آموزشی است که زمینه اشتغال ۵۶ نفر را فراهم کرده است.


بیشتر بخوانید


او از افتتاح یک مدرسه خیری و همچنین دو پایگاه سلامت در پردنجان و عیسی‌آباد و احداث مجتمع اقامتی بین راهی و اقامتگاه بوم‌گردی در روستای فیل‌آباد به عنوان مهمترین طرح‌های افتتاحی خبر داد و افزود: احداث بند سنگی، کانال بتنی، پرورش زالو، پژوهشکده طیور و توسعه معدن تزیینی و لاشه از دیگر طرح‌های افتتاح شده در این شهرستان است.

طاهری اضافه کرد: توسعه شبکه فشار متوسط و افزایش ظرفیت پست برق و مدرسه ۶ کلاسه نیز در این شهرستان کلنگ زنی شد و برای تکمیل طرح‌های کلنگ‌زنی شده ۱۲میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از دهه فجر سال۹۲ تاکنون در استان سه هزار و ۳۲۹طرح تکمیل و افتتاح شده است.

او افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از چهار هزار و ۹۷۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار