جذب بیش از ۱۸ هزار حامی جدید در استان کرمانشاه

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از نیمه دوم امسال تاکنون بیش از ۱۸ هزار حامی نیکوکار در استان کرمانشاه به پویش ایران مهربان پیوسته اند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: پویش ایران مهربان با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین از نیمه دوم سالجاری به اجرا درآمده است.

رخصی با بیان اینکه همه افراد از هر صنف و شغلی می‌توانند با پرداخت ماهانه حداقل ۲۰ هزار تومان به این پویش بپیوندند و از یک یا چند کودک نیازمند دستگیری کنند؛ عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۱۰ هزار فرزند یتیم و محسنین در استان چشم انتظار یاری پدران معنوی هستند.

رخصی یادآور شد: کارمندان و کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بازاریان و اصناف تاکنون بیشترین مشارکت را در پویش ایران مهربان داشته اند که امیدواریم تمامی مردم با مشارکت خوب خود ترسیم گر مهربانی در این پویش باشند.

او ادامه داد: براساس آخرین آمار تاکنون ۱۸ هزار خیر نیک اندیش در استان کرمانشاه به پویش ایران مهربان پیوسته اند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال با پیوستن ۳۷ هزار حامی نیکوکار به پویش "ایران مهربان"؛ تصویر زیبای مهربانی به دست این پدران معنوی بر دل‌های سپید کودکان یتیم و محسنین استان کرمانشاه نقش ببندد.

اعطای ۸۵۷ میلیون تومان وام تعمیرات مسکن به خانوارهای مددجو سرپل ذهابی

رئیس کمیته امداد شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: امسال ۸۵۷ میلیون تومان وام به خانوار‌های مددجو در شهرستان سرپل ذهاب به منظور تعمیرات منازل مسکونی پرداخت شده است.

علی اکرم منصوری، رئیس کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب گفت: تعمیر، بازسازی، تکمیل مسکن، گازکشی، احداث حمام و آشپزخانه از سرفصل‌های خدمات تعمیرات منازل مسکونی مددجویی به شمار می‌رود.

منصوری بیان کرد: امسال ۸۵۷ میلیون تومان وام به خانوار‌های مددجو در شهرستان سرپل ذهاب به منظور تعمیرات مسکن پرداخت شده است.

رییس کمیته شهرستان سرپل ذهاب یادآور شد: ۲۲۸ خانوار مددجو در شهرستان سرپل ذهاب از این وام قرض الحسنه بهره‌مند شدند.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد که به گفته منصوری سه هزار و ۴۰۰ خانوار آن با جمعیت هشت هزار و ۷۶۴ نفر، از خدمات کمیته امداد برخوردار می‌شوند.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار