با حضور وزیر اقتصاد و دارایی:

کلنگ ساخت ۳۰۰ واحد روستایی بر زمین زده شد

کلنگ ساخت ۳۰۰ واحد روستایی با حضور وزیر اقتصاد و دارایی ، استاندار و مسئولان گلستان بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، امروز همزمان با دهمین روز دهه فجر، طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان گرگان با حضور فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی ، استاندار و مسئولان گلستان در روستای هاشم آباد گرگان افتتاح و کلنگ زنی  شد.

افتتاح و آغاز ساخت متمرکز طرح های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گرگان شامل ۸۸۸ خانه با اعتبار ۵۷۱ میلیارد ریال، ۶۶ طرح  هادی روستایی با اعتبار ۸۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، اعلام پایان عملیات نقشه برداری چهار روستای تحت مالکیت بنیاد علوی با ۲ هزار و ۱۲۹ خانه و اهدای ۴۷۹ جلد سند مالکیت روستایی از جمله طرح های بنیاد مسکن گلستان در دهه فجر است که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی مورد بهره برداری قرار گرفت و یا ساخت آن آغاز شد.

همچنین  چند فقره سند از مجموع ۴۷۹ فقره سند مالکیت روستایی به تعدادی از روستاییان اهدا شد.

دژپسند در ادامه سند و کلید یک خانه نوساز از مجموع ۲۹۴ خانه مقاوم سازی شده روستای هاشم آباد گرگان را به مالکان آن اهدا کرد و کلنگ ساخت ۳۰۰ واحد روستایی را به زمین زد.
 
 
فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی صبح امروز سه‌شنبه برای افتتاح و آغاز ساخت چند طرح عمرانی و اقتصادی از طریق راه زمینی وارد استان گلستان شد.

دژپسند همچنین قرار است فردا در زمان برپایی رژه خودرویی به مناسبت ۲۲ بهمن و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گرگان سخنرانی کند.
 
انتهای پیام/م
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.