اولین محموله واکسن کرونا به استان کرمانشاه وارد شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ورود اولین محموله واکسن کرونا به استان در روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن خبر داد و گفت: در این نوبت ۶۱۰ دُز واکسن وارد کرمانشاه شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه به هر فرد ۲ دُز واکسن کرونا تزریق می‌شود،گفت: این ۶۱۰ دُز واکسن وارد شده به ۳۰۵ نفر تزریق می‌شود.

او گفت: تزریق این واکسن براساس  دستور‌های کشوری که از طرف وزارت بهداشت برای ما تعیین می‌شود به افراد و گروه‌های هدف تزریق می‌شود.

به گفته او، این واکسن با اولویت پرسنل بهداشت و درمان به ویژه افرادی که در بخش‌های آی سی یو بیمارستان‌ها فعالیت دارند، تزریق می‌شود.

او اظهار داشت: واکسن وارد شده از نوع روسی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: از هفته آینده محموله‌های بیشتری از واکسن کرونا وارد استان می‌شود.

۱۴۱ کرونایی در کرمانشاه بستری است

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ۱۲ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۹ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

«مهدی محمدی» تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۲ نفر شامل یک نفر در شهرستان کرمانشاه و یک نفر در شهرستان پاوه ذکر کرد.

به گفته او از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون مجموع جان باختگان به هزار و ۴۶۳ نفر رسیده است.

او اظهار داشت:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار