اعلام محدودیت‌های ترافیکی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرکرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری، محدودیت‌های ترافیکی مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهرکرد را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ ایرج حسین پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک ایام الله ۲۲ بهمن گفت: آیین گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن امسال در شهرکرد به صورت موتوری برگزار خواهد شد.

او افزود: در مسیر حرکت خودرو‌ها از میدان قمر بنی هاشم (ع)، میدان معلم، بلوار آیت الله کاشانی، چهارراه سرباز، چهارراه دولت چهارراه هواپیمایی، میدان آیت الله دهکردی و میدان امام حسین (ع)، تردد از میدان معلم تا میدان امام حسین (ع) ممنوعیت تردد برای تمامی کامیون‌ها در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


حسین پور اضافه کرد: از میدان معلم تا چهار راه سرباز تقاطع آیت الله کاشانی و بلوار فارابی، تردد و پارک خودرو‌ها قبل از اجرای رژه موتوری ممنوع است.

او ادامه داد: سایر تقاطع‌ها محدودیت‌های تردد به صورت مقطعی در زمان تردد خودرو‌های شرکت کننده در رژه موتوری صورت می‌گیرد.

حسین پور گفت: شهروندان با مدیریت و برنامه ریزی مسیر‌های سفر خود را جایگزین کنند و از توقف هرگونه وسیله نقلیه از میدان معلم تا چهار راه سرباز خودداری کنند چرا که وسایل نقلیه پارک شده در این محدوده با جرثقیل به خارج از محدوده منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار