نمایش آثار هنرمندان قزوینی در جشنواره فجر صنایع‌دستی

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان قزوین از نمایش هفت اثر از آثار هنرمندان قزوینی در پنجمین جشنواره فجر صنایع‌دستی خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سید میثم حصاری معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان گفت: در پنجمین جشنواره فجر صنایع‌دستی ، هفت اثر از آثار هنرمندان استان محسن حسنی‌ها، حامد شسواری، لیلا خوئینی و سهیلا اسکندری در رشته‌های زیورآلات سنتی، تراش شیشه، خراطی و تذهیب به نمایش در آمده است.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه که با هدف نمایش آخرین دستاورد‌های صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی ایران، آشنایی با هنرمندان جوان و کشف استعداد‌های نو در عرصه صنایع‌دستی، ایجاد فضایی برای مواجهه بی‌واسطه مخاطبان با آثار صنایع‌دستی و ارتباط با هنرمندان برگزار شده، به شش هنرمند برگزیده نشان سرو سیمین ویژه جشنواره فجر صنایع‌دستی به‌همراه جایزه غیرنقدی و به شش هنرمند برگزیده دیگر دیپلم افتخار و جایزه غیرنقدی اعطا می‌شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان قزوین با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ۱۰ اسفند برگزار می‌شود یادآور شد: در این نمایشگاه ۳۰۰ اثر از ۱۵۰ هنرمند سراسر کشور به نمایش درآمده و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از آثارهنرمندان قزوین و سایر استان‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴:۳۰ به جز پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل به محل موزه ملی ایران واقع در خیابان سی تیر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار