همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر:

۸طرح عمرانی خدماتی با حضور استاندار اصفهان در کاشان افتتاح شد

هشت طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی، بهداشتی و گردشگری با حضور استاندار اصفهان در شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی اکبر مرتضایی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه کاشان در حاشیه آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها در گفتگو با خبرنگاران، گفت:سه طرح از این طرح‌ها از شهرداری با اعتبار۹میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، یک طرح از میراث با اعتبار سه میلیارد تومان و چهار طرح از دانشگاه علوم پزشکی با اعتبار است که در پنج میلیارد و ۲۷۹ میلیون است که در مجموع با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان بهره‌برداری شد.

او، با تاکید بر اهمیت ساخت میدان کتاب به عنوان نخستین میدان ورودی شهر در بلوار امام رضا (ع) افزود: این میدان دارای المان‌هایی با موضوع کتاب و مجسمه علامه ملامحسن فیض کاشانی مفسر بزرگ قران و همچنین المان‌هایی با موضوع کتاب است.
به گفته او، پیاده‌راه ملا محسن فیض کاشانی حد فاصل سه راهی شهید خراسانی و میدان حسن‌آباد از دیگر طرح‌های شهرداری با هدف استانداردسازی معابر، بهبود و تسهیل در رفت و آمد و افزایش رفاه شهروندان و گردشگران انجام شد.

بهره‌برداری پنج پایگاه سلامت در کاشان

فرماندار شهرستان ویژه کاشان، بهره‌برداری چهار پایگاه سلامت شهری را در این شهرستان یادآور شد و گفت: این پایگاه‌ها سلامت با هدف تامین و ارتقای مراقبت‌های اولیه سلامت در قالب گسترش و تقویت شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان و در راستای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و توانمندسازی برای مراقبت‌های اولیه سلامت مردم راه‌اندازی شد.

افزایش ۸۰ تخت به مراکز اقامتی کاشان

مرتضایی، بهره‌برداری از طرح بوم‌گردی سرای زاویه از جمله طرح‌های میراث فرهنگی را با افزایش ۸۰ تخت به ظرفیت مراکز اقامتی شهرستان تاکیدکرد و گفت: این طرح به عنوان طرح زیرساختی گردشگری شهرستان بسیار موثر و عامل رشد اقتصاد گردشگری شهرستان کاشان است.

شایان ذکر است: عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های دهه فجر در کاشان ضمن دیدار با آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان با تعدادی از شهروندان این شهرستان در فرمانداری دیدار مردمی داشت.

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد۲۹۰ طرح عمرانی خدماتی با اعتبار ۳۹۲ میلیارد تومان در شهرستان کاشان افتتاح می‌شود که ۲۶۵ پروژه ام بهره‌برداری و ۲۵ طرح دیگر عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.