برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری در شهر کرمانشاه

رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری در شهر کرمانشاه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایوب محمودی  بااشاره به تدارک هیات دوچرخه سواری استان برای برگزاری یک همایش در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: این همایش ساعت ۱۰ صبح فردا (۲۲ بهمن) از درب مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه آغاز می‌شود و در میدان فردوسی به ایستگاه پایانی می‌رسد.

او با بیان اینکه این همایش در بخش آقایان برگزار می‌شود، اعلام کرد: حدود ۶۰ دوچرخه سوار از چهار باشگاه دوچرخه سواری کرمانشاه برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده اند.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان گفت: در نظر داریم با برگزاری این همایش ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید عهد با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، گامی برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در جامعه برداریم.

او در ادامه با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ دوچرخه سواری بین مردم کرمانشاه، افزود: طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، دوچرخه یکی از وسائل مطمئن برای حمل و نقل در این ایام کرونایی است و از سوی دیگر از دوچرخه به عنوان حمل و نقل پاک که برای هوا آلودگی ایجاد نمی‌کند، یاد می‌شود.

محمودی که به تازگی به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه انتخاب شده گفت: بنابراین باید تا جایی که امکان دارد با حمایت مسئولین فرهنگ دوچرخه سواری را در استان گسترش دهیم.

او در بخش دیگری از این گفتگو یکی از ملزومات توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در استان را ایجاد زیرساخت‌های آن عنوان کرد و گفت: متاسفانه درحال حاضر زیرساختی برای این رشته نداریم، بنابراین از زمانی که سکان هدایت هیات را به دست گرفته ام، ایجاد زیرساخت‌ها را به عنوان یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها در دستور کار قرار داده ام و در این راه به حمایت مسئولین استانی نیاز دارم تا هم جامعه‌ای سالم و هم هوایی پاک در کلانشهر کرمانشاه داشته باشیم.

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه در ادامه یکی از مهمترین معضلات کنونی این هیات را نداشتن اعتبارات دانست و گفت: عدم وجود منابع مالی لازم باعث شده تا دستمان برای برگزاری برنامه‌های مختلف و ایجاد زیرساخت‌ها بسته باشد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار