رونمایی از ۳ عنوان کتاب با محوریت انقلاب در شهرکرد

همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه از سه عنوان کتاب با محوریت انقلاب اسلامی ایران از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در آیینی با حضور جمعی از مسئولان استانی و فعالان انقلابی در شهرکرد، کتاب دو جلدی «تاریخ انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری» و کتاب‌های «انقلاب اسلامی به روایت زنان چهارمحال و بختیاری» و «تاریخ شفاهی شهدای شاخص انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری» رونمایی شد.

حجت‌الله شیروانی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در آیین رونمایی از سه عنوان کتاب و عصر خاطره انقلاب اسلامی گفت: کتاب‌های به چاپ رسیده در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی در استان سرآغازی برای تدوین و تالیف آثار بیشتر در این حوزه به شمار می‌روند و برای انسجام بخشی و بالابردن کیفیت آثار به زودی جلسات نقد و بررسی آثار منتشر شده نیز برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: اگر چه به دلیل ناشناخته بودن تاریخ انقلاب در چهارمحال و بختیاری، تدوین کتاب در این زمینه با سختی‌های بسیاری همراه شد، اما امروز کتابی دو جلدی با بیش از یک‌هزار صفحه و با ارائه مستندات دقیق و معتبر چاپ و به علاقه‌مندان تقدیم می‌شود.

شیروانی پرهیز از زیاده‌گویی و تالیف آثار با نگرشی صحیح به مباحث قومیتی و سیاسی را از نکات برجسته کتاب‌های تالیف شده در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی در استان دانست و اضافه کرد: این آثار، اسنادی ماندگارند که نقش و سهم مردم چهارمحال و بختیاری در شکل‌گیری انقلاب اسلامی را نمایان می‌سازند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.