فرماندار حمیدیه:

بانوان صبر و مقاومت را در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی معنا کردند

هاشمی گفت: صبر و مقاومت بانوان حمیدیه در سال‌های ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مثال زدنی است.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در حاشیه جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در این شهرستان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: زنان در جامعه از جایگاهی بسیار ارزشمند و مهم برخوردار هستند و نقش اساسی و اصلی در دوران دفاع مقدس و سنگر ایثار و شهادت بر عهده داشتند.

او ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بانوان حمیدیه در همه زمینه‌ها افزود: هدف از برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا و جانبازان شهرستان همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و مادر شهرستان است و تلاش می‌کنیم به مناسبت‌های مختلف تقدیر‌هایی درخور و شان آن‌ها برگزار کنیم.

سردار یوسفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تشکر از پارسافخر مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و برگزارکنندگان جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت اظهار کرد: زنان در شرایط مختلف تلاش‌های ارزنده‌ای دارند و در دفاع مقدس نقش اساسی در پشتیبانی از رزمندگان را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیمین
۰۹:۰۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
زن باعث آرامش، نظم و... در هر جایی هستش، تو خونه مادر نباشه، ارامش نیست، تو جامعه زن ها نباشن، نظمی نیست، کار خدا از روی حسابه، دست همه مادرهای زحمتکش کشورم رو می بوسم
آخرین اخبار