آغاز رژه موتوری و خودرویی روز ۲۲ بهمن در خوزستان+تصاویر

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی به صورت رژه موتوری و خودرویی در خوزستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ۲۲ بهمن سالروز میثاق دوباره ملت فهیم ایران اسلامی با ارزش‌های انقلاب است و مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر‌هایی که به عنوان مبادی راهپیمایی اعلام شد به صورت رژه موتوری و خودرویی و با رعایت نکات بهداشتی آغاز شد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن به علت شیوع بیماری ویروس کرونا در سراسر کشور امسال به صورت راهپیمایی نمادین موتوری و خودرویی در حال برگزاری است.

در شهر اهواز این مراسم باحضور مردم با خودرو و موتور از ساعت ۹ صبح از جاده ساحلی غربی کیانپارس اهواز، جاده ساحلی غربی کیانپارس جنب کتابخانه مرکزی میدان مولوی پل نادری خیابان سلمان فارسی آغاز شد.

آغاز رژه موتوری و خودرویی روز ۲۲ بهمن در خوزستان+تصاویر

امراله نوذری فرماندار اندیکا گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم کاروان خودرویی ساعت ۸ صبح از مصلی نماز جمعه شهر آبژدان و پس از طی مسیر روستا‌های تلخاب نظر، سرگچ آبژدان، الیاس، قیطاس، کوشک، مافگه، قلعه برون، شهرک شهید اسدپور، سه راه قاسم آباد، چگارمان و پایان آن شهر قلعه خواجه آغاز شد.آغاز رژه موتوری و خودرویی روز ۲۲ بهمن در خوزستان

او در ادامه بیان داشت: مراسم رژه خودرویی روز پیروزی شکوهمند اقلاب اسلامی در بخش چلو از ساعت ۸ و ۳٠ دقیقه صبح از بخشداری چلو به سمت پاسگاه انتظامی آغاز شد.

در دزفول این مراسم ساعت ۹ صبح  از مصلای نماز جمعه به سمت شهیدآباد آغاز شد و در هویزه از میدان بسیج، میدان امام رضا (ع)، میدان قمر بنی هاشم، حمیدیه از خیابان ۹ مهر، خیابان امام خمینی میدان شهید نوری، رامشیر از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدا، دهدز: از تقاطع شهدای گمنام به سمت میدان امام خمینی (ره)، شهر چمران از بلوار، ولیعصر(عج)، میدان شفا، بلوار رسالت، خیابان امام و در بستان از درب بخشداری به سمت خیابان امام، مزار شهدای گمنام آغاز شد.

اجرای سرود‌های انقلابی، آوا‌ها و نوا‌های محلی، با حضور هنرمندانی از سراسر خوزستان و پخش تصاویر حرکت نمادین موتوری و خودرویی و تصاویری از دوران شکوهمند انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های شبکه خوزستان در روز ۲۲ بهمن امسال است.  

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.